radėkime nuo žiauriai nevykusios Diablo 3 Open Beta,
kurios Europiniai ir Azijos serveriai tiesiog neveikė, o Amerikos buvo
VISĄ LAIKĄ PERKRAUTI. Krūvos žmonių taip liks neišbandę Beta, nes
tiesiog net nesugebėjo per dvi dienas prie jos prisijungti! Už tai
Originalo Diablo 3 Open Beta rage video sulaukė didžiulės sėkmės Youtube! :)
Kam pavyko prisiloginti prie savo Battle.net sąskaitos, vis tiek
negalėjo žaisti, nes pasirodo, kad šis RPG žaidimas magiškai tapo
MMORPG, tik be visų MMO privalumų. Blizzard kažkaip išmąstė RPG perkelti
į interneto serverius, kurie visą laiką buvo perkrauti. Galiausiai,
naktį pavyko atsitiktinai prisijungti prie Beta, kada galėjau mėgautis
2-4s lagu bandant VIENO ŽAIDĖJO režimą Amerikos serveryje! Taip, net
žaidžiant vienam, monstrai sugeba teleportuotis, o žaidimas tiesiog
vietomis pakimba, vien dėl online problemų…Vienintelis privalumas, kad žaidžiant online gali matyti kitus Battle.net draugus. vos pora paspaudimų juos pakviesti į CooP ar MP režimą. Galbūt labiau trūkumas, nes nėra jokios ribos tarp SP ir CooP progreso, dėl ko gali magiškai prašokti istoriją ir misijas, net pirmą kartą bandydamas vieno žaidėjo režimą…
Pats gameplay mažai kuo pasikeitė nuo Diablo 2. Tiesiog spam’ini kairį pelės mygtuką, kartais paspausdamas atsitiktinį klaviatūros klavišą, kad išgerti gyvybės eliksyrą ar pakeisti burtą/įgūdį. Įdomiausia žaidimo dalis vis tiek liko pats retų daiktų ieškojimas, rinkimas ar gaminimas.
Diablo 3 žymiai lengviau susirinkti loot nuo žemės, tas daromas vos ne automatiškai, kaip iš kart paskaičiuojama suminė daikto galia, vertė, kad vos keliais paspaudimais inventoriuje galėtum atsijoti visą šlamštą nuo kažko bent potencialiai vertingo.
Bendrai visas žaidimas jaučiasi ypatingai sun00b’intas. Ypač skill ir ginklų tobulinimo dalis, kuri panaši tik į žaidimo kūrėjų makaronų kabinimą “apie sistemos tobulinimą”. Realiai visi skill atsirakina vos ne linijine progresija, tobulinami su gem’ais, kurie sukuria tik pasirinkimo iliuziją, bet realiai NIEKO nekeičia.
Asmeniškai man įdomiausias Diablo 3 naujovė buvo žaidimo daiktų turgus, paremtas tikrų pinigų ekonomika. Deja, bent Open Beta veikianti sistema yra tiesiog apgailėtina. Vienam item patalpinti reikia sugaišti porą minučių, to dažniau pamatai klaidą, nei pavyksta įkelti skelbimą. Iš pirkėjo pusės siūlomos galimybės lygiai tokios pat graudžios, kai neįmanoma net dorai išsirūšiuoti daiktų, kad rasti dominčius ar susidaryti bendrą vertės/kainos vaizdą…
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą